Blijf op de hoogte!
Deze pagina beschrijft de standaard dienstverlening voor klanten met een license-and-support-only contract.
In deze beschrijving van de dienstverlening met betrekking tot het license-and-support-only abonnement worden de kwalitatieve en kwantitatieve doelen met betrekking tot beheer en onderhoud vastgelegd. Dit document vormt daarmee de complete set afspraken voor het beheer en onderhoud van semantische wiki’s. De beschrijving bestaat uit een definitie van de belangrijke indicatoren (de servicelevels) voor zover die meetbaar en beïnvloedbaar zijn door ArchiXL. Per indicator is de bijbehorende norm opgenomen. Deze normen zijn de meetbare criteria die voor ArchiXL richtinggevend zijn voor de activiteiten.
De in dit document beschreven dienstverlening kan op initiatief van ArchiXL gewijzigd worden. ArchiXL zal wijzigingen ruim voor de beoogde ingangsdatum kenbaar maken aan Opdrachtgever. Indien de beoogde wijzigingen voor Opdrachtgever ongewenste en substantiële impact hebben, zal gezamenlijk gezocht worden naar een praktische oplossing. De onderhavige versie 2012-08 van dit document is geldend vanaf 1 augustus 2012.
De dienstverlening met betrekking tot het license-and-support-only abonnement op semantische wiki’s houdt in essentie in dat ArchiXL capaciteit inzet voor beheer en onderhoud van de door ArchiXL ontwikkelde software, met als doel die software en de integratie met het platform waarop die software is bedoeld te draaien actueel te houden en door te ontwikkelen. Dienstverlening is op basis van ‘best effort’.
ArchiXL levert de volgende diensten:
Te leveren diensten |
Omschrijving |
Helpdesk |
|
Incident Management |
|
In dit document wordt gewerkt met prioriteiten. Deze worden als volgt gedefinieerd. ArchiXL en Opdrachtgever bepalen gezamenlijk welke prioriteit een bepaalde situatie heeft.
Prioriteit | Situatie | Omschrijving |
1 | ONWERKBAAR | De wiki is niet meer te benaderen, er kan niet mee gewerkt worden. |
2 | HINDERLIJK | Essentiële functionaliteit werkt niet. De wiki is wel benaderbaar. |
3 | ONVOLDOENDE | De wiki functioneert grotendeels, sommige functies werken niet naar behoren. |
4 | ONWENSELIJK | De wiki functioneert compleet, sommige functies werken anders dan gewenst. |
Helpdesk
Indicator | Omschrijving (indicator) en meetmethodiek | Norm | Verantwoordelijke | Rapportage |
Venstertijden | Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 | Binnen venstertijden wordt de telefoon beantwoord. | ArchiXL |
Op verzoek |
Buiten venstertijden |
Op werkdagen van 17.00 tot 09.00 | Beantwoording van e-mail en telefoon is niet gegarandeerd | ArchiXL |
Op verzoek |
De helpdesk is bereikbaar per e-mail op e-mailadres support@archixl.nl of telefonisch op telefoonnummer 033-2585545. U wordt dan doorverbonden met de juiste medewerker van ArchiXL.
Proactief beheer
Incidentmanagement
U wijst (minimaal) een (1) contactpersoon aan die eerste aanspreekpunt is vanuit ArchiXL bij verstoringen, meldingen, etc. en die standaard ook de nieuwsbrief met laatste ontwikkelingen ontvangt. Incidenten worden afgehandeld conform onderstaande tabel.
Indicator | Omschrijving (indicator) en meetmethodiek | Norm | Verantwoordelijke | Rapportage |
Reactietijd | Binnenkomst incident bij helpdesk ArchiXL tot en met de terugmelding bij Opdrachtgever. |
Prioriteit 1 : 8 uur | ArchiXL | Op verzoek |
Afhandeltijd | Vanaf de hierboven genoemde terugmelding tot en met het gereedmelden van de helpdesk ArchiXL aan Opdrachtgever. |
Best effort | ArchiXL | Op verzoek |
Afgehandelde incidenten | Aantal afgehandelde incidenten in de meetperiode. | Geen norm, ter indicatie niveau van de dienstverlening. | ArchiXL | Op verzoek |
Het gebruik van de semantische wiki is gebonden aan de onderstaande specifieke voorwaarden:
Neem contact met ons op en ontdek wat we voor uw organisatie kunnen betekenen.
Blijf op de hoogte!
Arnhemse Bovenweg 140
3708 AH Zeist
Nederland
© ArchiXL | KvK 05084421