04-10-2023

Verbetering servicemanagement

Wij doen er alles aan om onze klanten goed van dienst te zijn. In dat kader hebben we recent een aantal verbeteringen doorgevoerd. We bieden met ingang van 20 oktober een nieuw loket voor het ontvangen van vragen, behoeften en incidenten. 

Servicemanagement

Met het nieuwe klantportaal worden meldingen van klanten gebruiksvriendelijker en overzichtelijker. Wanneer u een melding indient, kunt u deze ook volgen via het klantportaal en kunt u zien wie deze behandelt en wat de status is. Zo zorgen wij voor een overzichtelijke en snelle afhandeling van uw aanvraag.

Een aantal verbeteringen op een rij:

  • Voor al uw supportvragen kunt u vanaf 20 oktober terecht op het nieuw klantportaal: https://support.archixl.nl. Hier vindt u ook het overzicht van uw meldingen en de status ervan.
  • Het blijft mogelijk om te mailen met support@archixl.nl. Mails die aan support@archixl.nl worden gestuurd, zijn ook inzichtelijk in het klantportaal.
  • Meldingen krijgen persoonlijke aandacht van een servicecoördinator, die zorgt voor de verbinding met de experts en u op de hoogte houdt over de oplossing en eventuele vervolgvragen.

Klantbetrokkenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij denken dat we met deze vernieuwing een verdere impuls geven aan de verbetering van onze dienstverlening. We horen graag of we daar in geslaagd zijn.

Interessant? Deel het!
Illustratie stel je vraag
Meer weten over dit artikel?

Neem contact op met ons, we vertellen er graag meer over!

© ArchiXL  |  KvK 05084421