Blijf op de hoogte!
Wij doen er alles aan om onze klanten goed van dienst te zijn. In dat kader hebben we recent een aantal verbeteringen doorgevoerd. We bieden met ingang van 20 oktober een nieuw loket voor het ontvangen van vragen, behoeften en incidenten.
Met het nieuwe klantportaal worden meldingen van klanten gebruiksvriendelijker en overzichtelijker. Wanneer u een melding indient, kunt u deze ook volgen via het klantportaal en kunt u zien wie deze behandelt en wat de status is. Zo zorgen wij voor een overzichtelijke en snelle afhandeling van uw aanvraag.
Een aantal verbeteringen op een rij:
Klantbetrokkenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij denken dat we met deze vernieuwing een verdere impuls geven aan de verbetering van onze dienstverlening. We horen graag of we daar in geslaagd zijn.
Neem contact op met ons, we vertellen er graag meer over!
Blijf op de hoogte!
Arnhemse Bovenweg 140
3708 AH Zeist
Nederland
© ArchiXL | KvK 05084421